نرم افزار CRM | CRM ابری | مدیریت ارتباط با مشتری
 
 
 
 

300 درصد بیشتر از دیگران مشتری بگیرید

با یک آموزش 15 دقیقه ای شروع کنید

15 روز رایگان و یک ماه گارانتی برگشت پول

نرم افزار سی آر ام دیدار

با متحول کردن پیگیری های شما و بهبود ارتباط شما با مشتریان ، فروش شما را دگرگون خواهد کرد

سی آر ام (CRM) چیست؟

چگونه دیـدار این کار را انجام می دهد؟
سی آر ام دیدار

چگونه من با دیدار بیشتر بفروشم

سی آر ام (CRM) چیست؟

نرم افزار CRM دیدار چه منفعتی برای کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد

didar crm ابری

300% افزایش تبدیل زنگ خور به مشتری

خرید crm

41% افزایش درآمد هر کارمند فروش

سی آر ام didar

27% افزایش خرید مجدد مشتریان قبلی

کلمه CRM مخفف Customer relationship management یک روش و راهکار برای مدیریت تعاملات یک شرکت یا مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه (فرصت ها) می باشد, نرم افزار های CRM با تکیه بر داده های ثبت شده در سامانه دیدار با هدف افزایش فورش و تکرار خرید مشتریان, سعی می کند ارتباط کسب و کار را با مشتریان خود بهبود بخشد.
تمام تعاملات کارمندان فروش و پشتیبانی با مشتریان از قبیل تلفن, ایمیل, ارتباط از طریق وب سایت, پیامک و جلسه حضوری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می شود و این باعث به وجود آمدن یک پایگاه داده ای متمرکز از تمام اطلاعات مشتریان و تعاملات با ایشان می شود.
یکی از ویژگی های مهم نرم افزار های CRM کاریز فروش یا (sales pipeline) در این بخش فرصت ها به عنوان مواد اولیه کاریز فروش وارد شده و مشتریان از مرحله آخر کاریز خارج می شوند, کاریز فروش با سریع کردن, دقیق کردن و منظم کردن پیگیری ها علاوه بر آن با قابل سنجش کردن خیلی از شاخص های کلیدی مراحل فروش میزان تبدیل فرصت به مشتری را تا 300 درصد می تواند افزایش دهد.
تحقیقات مختلف نشان می دهد برگشت سرمایه نرم افزار های CRM بیش از 7 می باشد و بیش از 60 درصد شرکت های کوچک در دنیا از CRM ابری استفاده می کنند.
دیدار هم یک نرم افزار CRM ابری می باشد که شما می توانید با یک آموزش نیم ساعته و شروع استفاده از آن فروش تان را متحول کنید.