گزارشات معاملات در CRM

  • بر محور زمان
  • بر محور کاربران
این گزارش تعداد و مبلغ معاملات ورودی را بر محور زمان نمایش می دهد.
شما می توانید این گزارش را براساس مسئول معامله؛ شیوه آشنایی و محصول فیلتر نمایید.
هدف اصلی این گزارش ارائه اطلاعات مناسب در مورد کمیت و کیفیت ورودی های شرکت در بازه زمانی مشخص می باشد. مثلا با یک نگاه به این گزارش(شکل بالا) متوجه میشوید کیفیت معاملات وردی شما در ماه دی بهتر از ماه آذر بوده است چرا که درصد بیشتری از آنها به فروش موفق تبدیل شده است یا مثلا احتمالا در ماه مهر تبلیغات و بازاریابی کمتری داشته اید که ورودی های شما کمتر شده است.

این گزارش چه کمکی به شما می کند؟
اگر میبینید که تعداد معاملات ورودی شما رو به کم شدن است؛ احتمالا باید تصمیمات جدیدی برای افزایش تبلیغات بگیرید.

نکته: تاریخ موثر در این گزارش زمان ثبت معامله است. یعنی اگر معامله ای در ماه آذر ثبت و در ماه بهمن موفق شود؛ در نمودار این گزارش در ماه آذر نمایش داده خواهد شد.

معاملات ورودی بر محور کاربران
این گزارش تعداد و مبلغ معاملات ورودی را برای هر کاربر(فروشنده شما) نمایش می دهد.
شما می توانید این گزارش را براساس شیوه آشنایی و محصول فیلتر نمایید. هدف اصلی این گزارش ارائه اطلاعات مناسب در مورد نحوه توزیع (تعداد و مبلغ) معاملات ورودی بین کاربران (فروشنده های شما) و کیفیت رسیدگی آنها به این معاملات می باشد. مثلا با یک نگاه به این گزارش(شکل بالا) متوجه میشوید که کیفیت رسیدگی امیرحسین به معاملات ورودی بهتر بوده و درصد بیشتری از آنها را به مشتری تبدیل کرده است. از طرف دیگر متوجه می شوید که معاملات به صورت عادلانه بین کاربران پخش نشده است.

این گزارش چه کمکی به شما می کند؟
این گزارش به شما کمک می کند که معاملات ورودی را به صورت عادلانه بین کارمندان فروش خود تقسیم کنید.

نکته: تاریخ موثر در این گزارش زمان ثبت معامله است یعنی اینکه اگر معامله ای در ماه آذر ثبت و در ماه بهمن موفق شود در گزارش ماه آذر نمایش داده خواهد شد.