نظـر مشتریان

برای من که سالهاست در کار توسعه و بازاریابی هستم، داشتن بانک اطلاعاتی نسبتا کامل از مشتریانم و امکاناتی برای تصمیم گیری و پیگیری مذاکرات و معاملات ایجاد شده، جزو چیزهایی بود که همیشه دنبالش بودم. دیدار همه اینها را در اختیار من قرار داد و جریان اطلاعات را در شرکت مهندسین بدرآذین بنا آسانتر و روانتر کرد. "

آقای شرکتی

از شرکت مهندسین بدر آذین

نرم افزاری خوب و کاربردی و چابک در فروش

آقای یوسف زاده

از شرکت آریا درسام

در طول مدت دو ماهی که از CRM دیدار استفاده می کنیم کسب و کار ما بکلی متحول شده است. پیگیری ها با دقت بسیار بالایی انجام می شوند، ویژگی درج یادداشت ها، امکان ارسال پیامک برای مشتریان، قابلیت تعریف کاریزی که دقیقاً با روند شرکت مطابقت دارد و چندین ویژگی منحصر به فرد دیگر همگی باعث می شوند که بتوانیم بهترین ارتباط را با مشتران خود برقرار سازیم. با اطلاعات جامعی که از هر مشتری در CRM دیدار ثبت می کنیم هر مشتری احساس VIP بودن می کند و این موضوع باعث رشد قابل توجه فروش ما طی دو ماه گذشته شده است. CRM دیدار واقعاً با روال های کسب و کار در ایران بومی سازی شده است و مثل نرم افزارهای CRM دیگر موجود در بازار ایران از CRM های خارجی کپی برداری نشده است. به تمامی مدیرانی که خواهان بهبود ارتباط با مشتریانشان و رشد کسب و کارشان هستند CRM دیدار را بعنوان انتخابی ایده آل توصیه می کنم. سعید طاهری، مدیریت فروشگاه عایق ایران

آقای خدادادئی

از شرکت فروشگاه عایق ایران

وقتی همه چیز با این سرعت در حال تغییر هست باید یک دستیار داشته باشی که کمک کنه تا عقب نمونی فاصله بین موفقیت و عدم موفقیت در فروش، فقط میتونه پیگیری باشه که با دیدار به این امر می رسیم

آقای علیرضا امیدی

از شرکت کاسپین مهر تهویه

"همیشه در اطراف تیم های خلاق انبوهی از اطلاعات پراکنده اما مهم وجود دارد، اطلاعاتی که میتواند سرنوشت یک تجارت را تغییر دهد. نرم افزار دیدار به من کمک کرد تا بتوانم ضمن نظارت دقیق بر عملکرد تیم فروش و روابط عمومی و استفاده بهینه از فرصت های موجود، با استفاده از بازخورد ها فرصت های جدید و ارزشمندی نیز در فرآیند های موجود و کاستی هایی که دیدار به من نشان داد پیدا کنم. "

آقای اسماعیلی

از شرکت وب سیما

با دیدار از هیچ دیداری جا نمیمونی

خانم طلوع

از شرکت شوکولوگو

بزرگترین حس برای یک مدیر، مدیریت آنجه هست که در ذهنش وجود دارد نسبت به تمام عاملین اجرایش، دیدار آنچه را که در گذشته نامشهود بود همچون نردبان ترقی برای ما نمایان نمود و مدیریت نیرو و خدمات آن را سهل تر. زیباترین حس را در دوره یک ماه رایگان دیدار در مدیریت حس کردم.

آقای وهاب نیا

از شرکت گروه دی

ما با دیدار به این 3 هدف دست یافتیم
1- کسب بالاترین درآمد از هر مشتری با درک نیازها و خدمت رسانی مطلوبتر به او
2- افزایش رضایت مندی مشتری به منظور حفظ و ابقای او توسط یکپارچه سازی اطلاعات بدست آمده از کانا لهای مختلف اطلاعاتی
3- کاهش هزینه های جذب و خدمت رسانی به مشتری با به کارگیری فناوری به منظور مدیریت وتحلیل فرآیندها و داده ها
مدیریت ارتباط با مشتریان ابزاری کارآمد برای ارائه به هنگام خدمات به مشتریان است و بعنوان یک استراتژی کسب وکار محسوب می شود که قادر است سودآوری، درآمد و رضایتمندی را از طریق سازمان دهی و طبقه بندی مشتریان، تشخیص چگونگی رفتار مشتریان و پیاده سازی فرآیندهای مشتری محور ، حداکثر سازد.

آقای امید دیوشلی

از شرکت کلینیک زیبایی پارس

نرم افزار ساده برای نگه داری دیتای مشتریان

آقای جعفری

از شرکت پرنیان گستر

تقریبا یک ساله که از CRM دیدار استفاده میکنیم و فروشمون توی این مدت به صورت محسوسی بیشتر و مکانیزه تر شده ، یا اینکه زمان کمتری رو به نسبت گذشته صرف فروش میکنیم ولی نتیجه بهتری رو از پیگیری مشتریامون میگیریم. ما قبل از دیدار سررسید قراردادهای مشتریامون رو فراموش میکردیم و اکثر تمدید ها با تاخیر انجام میشد که این مشکل با کمک ماژول وظایف دیدار به خوبی حل شد ، به نظرم آینده ی خوبی در انتظار دیدار و تیم خوبشه :)

آقای نظری

از شرکت آرمان رایان راد