21 نکته راهنمای خرید سی ار ام

3 7 نکته راهنمای خرید سی ار ام

استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان( CRM ) یک انتخاب منطقی می باشد. مهم است که ما نرم افزار CRM درستی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم.
در جلسات فروشی که من به واسط نرم افزار CRM دیدار شرکت کرده ام، متوجه شدم، یک اشتباه بزرگ در کسب وکارهای ایرانی در حال رخ دادن است و آن شیوه انتخاب نرم افزار CRM است، اغلب مدیران روند درستی را برای انتخاب نرم افزار CRM مورد نیاز خود طی نمی کنند.
پس مهم است ما شیوه ای درستی را در انتخاب نرم افزار CRM اجرا کنیم تا به واسطه آن با احتمال بالایی از اثران خوب CRM در کسب و کار خود بهره مند شویم.

برای دانلود رایگان این کتاب فرم زیر را پر کنید.

درباره نویسنده

حمید محمودزاده

حمید محمودزاده
ایده پـرداز

حمید محمودزاده از مقطع کارشناسی ارشد رشته نرم افزار دانشگاه در سال 1382 علم و صنعت ایران فارغ التحصیل گردید. او چهارده سال است که در حوزه تجارت الکترونیکی به عنوان مدیرعامل آرمیتیس فعال است. علاوه بر چندین سال سابقه تدریس در دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه های معتبر دیگر تا کنون بیش از ده ها مقاله بین المللی در حوزه تخصصی خود در کنفرانس ها مجلات معتبر جهانی منتشر نموده است. تمرکز اصلی ایشان در حال حاضر در حوزه های زیر است: مشاور حرفه ای آنلاین مارکتینگ در تجارت الکترونیک دیدارCRMایده پرداز نرم افزار نماینده انحصاری نرم افزار ایمیل مارکتینگ میلرلایت در ایران