سه شنبه صبح ها قبل از صرف صبحانه یک مقــــاله رایگان در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در ایمیـــل خود دریافت کنید

ایمیل شما با موفقیت درج گردید. جهت تایید عضویت به ایمیل خود مراجعه فرمایید
کاریز امکان هیجان انگیز دیدار در نسخه جدید (1396/06/14)

 

کاریز فروش  (sales pipeline) یک ارایه تصویری از مرحله قرار گرفتن فرصت های شما است.

با کاریز فروش کارمندان فروش در میز کار در یک صفحه تمامی پیگیری های جاری خود را دیده و می توانند آنها را مدیریت کنند

 

برای استفاده از این امکان اولین مرحله تعریف مراحل کاریز فروش است٬ وقتی یک شخص با شما تماس می گیرد چه مراحلی رو شما برای پیگیری آن در نظر دارید به عنوان مثال ما در شرکت خود مراحل زیر را برای فروش دیدار انجام می دهیم:

 

  • مذاکرات اولیه
  • پیگری
  • جلسه
  • قیمت و نهایی کردن معامله

 

بعد از تعریف مراحل کاریز در تنظیمات کاریز٬ این مراحل در میز کار همه کارمندان فروش دیده می شود و آنها می توانند فرصت های قبلی خود را در یکی از این مراحل کاریز قرار دهند.

 

برای فرصت های جدید کافی است در مرحله اول روی دکمه ثبت سریع فرصت کلیک کرده و اطلاعات مربوط به آن فرصت را وارد کنید

 

عنوان فرصت

مبلغ حدودی

شخصی که قرار است معامله با او انجام شود

تاریخ و پیگیری بعدی این فرصت

 

بعد از ثبت فرصت٬ باکس فرصت در مرحله اول کاریز قرار گرفته و به وسیله دراگ دراپ شما می توانید آن فرصت را در مرحله های دیگر کاریز قرار دهید.

 

نکته مهم این است که در هر ستون کاریز باکس های فرصت براساس زمان پیگیری مرتب می شوند٬ یعنی آنهایی که بالاتر قرار دارند زمان پیگیری شان نزدیک تر است‌٬‌ از طرف دیگر شما می توانید با کلیک رو لینک ثبت نتیجه پیگیری در کاریز توضیحات پیگیری را در آن وارد کنید و از طریق لینک تغییر تاریخ پیگیری زمان پیگیری بعدی را مشخص کنید.

 

 

با این امکان شما دیگر هیچ فرصتی را از دست نداده و در زمان دقیق آن بدون هیچ گونه اشتباهی پیگیری خواهید کرد.


خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد این مقاله دیدار بدانیم
لیست نظرات